Realizacja w 3 dni, a w trybie EXPRESS - w 24 godziny!

+48 690 801 790Koszyk (0)Program partnerski

Reklamacje i zwroty

Co zrobić, gdy przesyłka została uszkodzona?

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia, bądź istnieje podejrzenie, że może być uszkodzona, rozpakuj paczkę w obecności kuriera. Wykonaj kolejne kroki:

1. Spisz protokół szkody

W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, spisz z kurierem protokół szkody, bądź wypełnij elektroniczny protokół szkody dostępny pod linkiem. Protokół musi zostać spisany koniecznie w dniu otrzymania przesyłki. Jeśli zostanie spisany w późniejszym terminie, zostanie uznany jako nieważny.

Do sporządzenia elektronicznego protokołu szkody konieczne jest dodanie zdjęć - opakowania zewnętrznego (karton), opakowania wewnętrznego (folia bąbelkowa) oraz samego produktu.

 

2. Dokumentacja

Po sporządzeniu protokołu szkody prześlij nam wiadomość e-mail na adres info@drukarniaobrazow.pl w tytule wpisz „REKLAMACJA” oraz numer Twojego zamówienia. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcie lub skan protokołu spisanego z kurierem, bądź elektroniczny protokół szkody w PDF.

 

UWAGA:

Jeśli uszkodzenia przesyłki bądź produktu zauważyłeś po odejściu kuriera i nie dysponujesz żadnym protokołem szkody, reklamacja przesyłki nie może zostać rozpatrzona natychmiastowo. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 30 dni, zgodnie z regulaminem przewoźnika tj. firmy kurierskiej DPD.

Istnieje również możliwość odmowy przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia. W takim przypadku paczka wróci do nas, a my ponownie wyślemy nowy produkt.

 

Produkt posiada wady lub jest inny, niż w zamówieniu?

Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że produkt jest niezgodny z zamówieniem (niepełny, o niewłaściwym rozmiarze, niezgodnym materiale itp.), skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info@drukarniaobrazow.pl. W tytule maila wpisz „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia. Opisz niezgodności i dołącz zdjęcia produktu. Jest to konieczne do weryfikacji reklamacji.

Jeśli zdjęcia będą niewystarczające do rozpatrzenia reklamacji, konieczne będzie odesłanie do nas produktu (koszt przesyłki ponosi klient). Produkt nie może posiadać śladów użytkowania.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt wykonamy ponownie i niezwłocznie wyślemy na nasz koszt.

Jeśli poprawa zamówienia nie będzie możliwa, klient otrzyma zwrot środków przelewem bankowym na konto, lub takim kanałem płatności, jakim opłacił wcześniej zamówienie. Aby zwrot środków został wykonany, musimy otrzymać kompletną przesyłkę zwrotną z wadliwym produktem (koszt zwrotu przesyłki pozostaje po stronie klienta).

 

Niezgodność kolorów między wydrukiem, a monitorem:

Każdy monitor/ ekran telefonu wyświetla kolory w inny sposób. Różnice kolorystyczne pomiędzy drukiem, a tym co widzimy na monitorze będą zawsze (druk odbywa się w innej palecie barw, niż to co widzimy na urządzeniach elektronicznych). Monitor musi zostać odpowiednio skalibrowany pod konkretną maszynę drukującą, aby móc poprawnie odzwierciedlić kolory wydruku. Aby uniknąć znaczących różnych kolorystycznych, sugerujemy przygotowanie plików w profilu sRGB.

Reklamacji nie podlegają produkty, w których klient subiektywnie stwierdzi, że kolorystyka odbiega od tego, co widzi na swoim monitorze. Reklamacja może zostać rozpatrzona pozytywnie, jedynie w przypadku, gdy produkt został wadliwie wydrukowany, czyli odbiega od wzorca kolorystycznego profilu sRGB.

Pozostań z Nami w kontakcie

zapisz się do newslettera

Drukarnia obrazów dba o Twoją prywatność!

Nasza strona korzysta z plików cookies, które pomagają zapewnić Ci bezpieczne i komfortowe warunki podczas wizyt na naszej stronie. Dzięki plikom cookies możemy zrozumieć Twoje potrzeby i dopasować treść reklam do Twoich zainteresowań.

Będziemy wdzięczni jeśli zaakceptujesz wszystkie pliki cookies, jednak nie jest to konieczne do korzystania ze strony. Możesz rozwinąć zakładkę Ustawienia plików cookies i dostosować swoje zgody do potrzeb.

Szczegółowe informacje ma temat plików cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Prywatność użytkownika

Nasza strona korzysta z plików cookies, dzięki czemu możemy zapewnić Ci bezpieczne i komfortowe warunki podczas wizyt na naszej stronie. Pomagają nam one również zrozumieć Twoje potrzeby, w tym dopasować treść reklam do Twoich zainteresowań. Więcej informacji

Cookies techniczne
Zawsze aktywne

To dzięki nim nasza strona działa prawidłowo. Techniczne pliki cookies są niezbędne, aby nasza strona mogła prawidłowo funkcjonować. Służą one do zapewnienia Twojego bezpieczeństwa, utrzymania sesji oraz odpowiedniego wyświetlania strony.

Cookies analityczne

To dzięki nim dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb! Analityczne pliki cookies pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób zachowujesz się na naszej stronie, w tym zapamiętać Twoje preferencje, indywidualne ustawienia i wybory. Na tej podstawie wiemy jak ulepszyć naszą stronę i jak rozbudowywać naszą ofertę.

Cookies marketingowe

To dzięki nim dostajesz spersonalizowane reklamy! Cookies marketingowe stosujemy w celu doboru i wyświetlenia Tobie odpowiednich reklam produktów, które mogą Ci się przydać. Reklamy te wyświetlamy zarówno na naszej stronie jak i na stronach naszych Partnerów w oparciu o Twoje zachowania na naszej stronie.